Hvordan produktanmeldelser øker salget

Engage in sale leads forums for valuable lead-generation strategies
Post Reply
shuklarani022

Post by shuklarani022 »

Fera merkevareikon
Publisert av: Jameela Ghann

En gang i tiden hadde jeg et "meh"-selgende produkt i nettbutikken min, men jeg visste at det kunne selge bedre med litt mer sosialt bevis!

Å legge til produktanmeldelser økte salget mitt, og jeg vil vise deg hvordan produktanmeldelser økte Shopify-salget mitt, så fortsett å lese eller se videoen nedenfor!

Bakgrunnen
Jeg heter Jameela, og jeg eier smykkebutikken Alora Boutique og Alora driver på Shopify.

Vi hadde et veldig bra sett med øredobber som solgte godt köp telefonnummerlista personlig og gjennom grossistkanalene våre.

Image

Men de solgte ikke på nettet.

Et 'meh'-selgende produkt
Lia 17. september

Be om produktanmeldelser fra tidligere kunder
Siden Fera lanserte den nye funksjonen for produktanmeldelser , bestemte jeg meg for å lage en engangsforespørsel for å be alle våre tidligere kunder som kjøpte Lia-piggene om en anmeldelse!
Progressive kampanjer for forespørsel om engangsgjennomgang

Sette betingelser
Å sette forholdene er superenkelt med Fera; du kan velge å sende forespørsler basert på forhold som
Produktet er bestilt
Sted
Ordreverdi
Siden jeg bare ønsket å få anmeldelser for Lia Studs, satte jeg betingelsen nedenfor.

Gjennomgå forespørselsbetingelser

Sender vurderingsforespørsler
Jeg sendte min anmeldelsesforespørsel 9. september, og jeg fikk noen anmeldelser å legge ut på produktsiden min!

Kampanje for forespørsel om produktanmeldelse

Legge til produktanmeldelser på produktsiden din
Når jeg begynte å få anmeldelser, la jeg dem til på produktsiden min!

Lia Øredobber Anmeldelser Alora

Fordeler med eCommerce produktanmeldelser
Produktanmeldelser er så viktige fordi de:

Bygg tillit mellom merkevaren din og kundene
Øk konverteringsfrekvensen
Produktanmeldelser Bygg tillit
De fleste kjøpere er sterkt avhengige av produktanmeldelser når de bestemmer seg for å kjøpe produktet ditt eller ikke.

Den triste sannheten er at mange av kundene dine ikke vil kjøpe produktet ditt hvis du ikke har noen anmeldelser.

Det er fordi kjøpere anser anmeldelser som like pålitelige som en personlig anbefaling.

Det er fordi produktanmeldelser vanligvis er objektive, ærlige meninger.
Post Reply